این نقاشی رو با کنته کشیدم. هرچند خیلی خوب نشده و بعد از اینهمه مدت تازه داره دستم گرم میشه :)

اما دوستش دارم و باعث شد امروز یه سفارش نقاشی تو پاساژ بگیرم :)

+ کلا نمیدونم موقع عکاسی چه اتفاقی می افته که همه ی ریزه کاری ها و جزئیات و زیبایی نقاشی از دست میره و اصلا توی عکس نشون داده نمیشه. 

++ یکی بهم پیشنهاد نقاشی های بیشتر داده تو رشت

+++ یه سری ایده سر این قضیه دارم پیدا می کنم. شاید بتونم واقعیشون کنم. :))


نظرات 2 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:35 http://sunray.blogsky.com

راستش اول از همه خانم بودنش تاثیر خوبی داشت!
بعد چشماش عالی کار شده زاویه ای که داره سرش بالاس و متمایل به راست کشیدن چشم تو این حالت کار هرکسی نیست
سمت چپش تو بک شبیه سفید تیتانیوم شده یکم زیادی شاینی شده بنظرم جلوه اش زیاد شده و نباید تا این حد تو چشم باشه
یادمه باب راس (همون که موهاشو برق گرفته) میگفت نباید از سفید تیتانیوم زیاد استفاده کرد که البته شما ظاهرآ با سایه روشن همچین کاری کردین. کل اثر و بقیه موارد عالیه تو نگاه اول فکر کردم از یک دختری که بینیشو عمل کرده عکس سیاه سفید گرفتی

مرسی
مرسی که حستو برام نوشتی :-)

نیما چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:27 http://sunray.blogsky.com

فوق العادس. اول باورم نشد خودت کشیدیش لینک عکس رو برداشتم تو گوگل سرچ کردم (اگه لینک عکس رو تو گوگل سرچ کنی تصویر کپی باشه نمونه های اصلیشو بهت نشون میده اگه نباشه مشابهش رو نشون میده) دیدم نه نمونه تو ریزالتش نبود.
طبقه بالای پاساژ قائم نقاش خبره زیاد دیدم شما هم طبقه بالای پاساژ قائمین؟ فکر نکنید میخوام بیام نقاشیتونو بدزدم

نه من اونجا نیستم :)
مرسی که لطف داری

+ ببین دقیقا از چی این نقاشی خوشت میاد؟ بنظرت بیشتر چه چیزش در تو تاثیر خوبی میذاره؟
نوع خطوطش؟ تیرگی و روشنی هاش ؟ کل اثر؟ شفافیتش؟ چه چیزش تاثیر بهتری بر دیدت میذاره؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.